Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ren information, egentligen

Dagarna flyger lite. I morgon är det midsommar och Axel fyller år.

Igår var en hyfsat aktiv dag för Louises sociala värde. Var på stan med Madde och Emma dr vi mötte på Ricke och Isac. Kom hem och tvättade (!!) för att sedan gå och träffa Mathilda en stund.
När det blev "senare" åkte jag och såg på Måns, Olivers och Rufus fotbollsmatch.

(Värt att nämna är att de förlorade med 1-8.)

Samtidigt som de spelade en någorlunda seriös match spelade jag, Anton, Elio och Johan en mindre seriös. Jag har fortfarande lite stöt i fotsulan och kan placera bollen. Boom!

När jag kom hem därifrån var det att möta upp-- vet inte varför jag ljög där. Mötte inte upp henne, hon kom hem till mig-- Alice. Vi gick ner i stan och åt oss alldeles för mätta på McDonald's glass.

Nu ska jag ner på ett möte på Espresso House och jag hoppas det inte dröjer för länge där nere för jag vill ut i det fina vädret med min hund!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback