Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Pirater i mejlen.

Fick ett brev från, vad jag trodde var PayPal. Internetbank som jag skaffade för ett tag sedan för framtida-- önsketänkande-- köp. Ett säkrare sätt att handla på Internet eller vad det nu är de annonserar för. Hur som helst öppnade jag mejlet för det stod i rubriken att mitt användarkonto har blivit blockerat. Det kom som vanligt upp frågan om säkerhetsåtgärd innan mejlet öppnas och jag tänkte trycka på "markera som säkert" när det slår mig!

Avsändarens e-mailadress. PayPaI. Inget L, ett versalt I. Så PayPai. 
[Pairetts].
Pirates.
Pirater.

HA. In. Your. Face.

"Markera som osäkert".







Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback