Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Nothing but a what-you-say

Det har varit extremt varmt idag vilket har resulterat att jag har badat i havet för första gången i år. Något som är lite av ett personligt rekord i kass bad(d)are. Jag är annars alltid ute i god tid, typ som maj.

Var i alla fall skönt att ligga på Gröningen hela dagen med Victor, Anders och Oliver. Sen diverse människor som gick förbi och vinkade artigt.

(Jag pratar om den obekväma ytliga-vännen-vinkningen. Vet inte hur ni såg det men när jag läste meningen såg jag mig själv i en stor askunge-vagn, vinkandes kungligt.)

Nu ligger min hund otåligt och väntar vid mina fötter så det är dags för mig att gå på promenad! Pappa skulle egentligen göra det men han kom till mig för någon timme sedan med handduken runt höften:
"Oj... hehe... oj... nu har ju jag-- jag har ju råkat byta om nu. Det skulle jag inte... göra ju. Nu kan jag ju int-- kan du ta Doglas?"






Skrivet av: Tobias

Hej! Hittade din blogg på Londonsvenskar och såg att du och en kompis tänkte flytta till London, vilket jag och en kompis också tänkte. När tänkte ni flytta? Ska ni också söka lägenhet i London?

2010-07-06, kl. 13:35:15
Hemsida: http://grymtroligperson.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback