Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Men det var bra

Idag är jag trött.
Igår var bra.

Igår var jag-- är jag-- i Båstad för att träffa en massa gamla kompisar. Var först ute i Torekov med ett par trevliga prickar och sedan tog vi taxi (taxi...) in till Båstad. Madison Slappe Måndag.

(Tycker det är så roligt att de har skrivit Slappe Måndag på affischen. Särskrivning ska inte finnas där.)

Sov hemma hos Martin, Sofies-- min systers-- pojkvän med min syster på plats. Vi tittade på Big Bang Theory och åt mat innan jag somnade.

Nu ska jag och Sofie iväg och ta tåget tillbaka till stadsmiljön.

God morgon!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback