Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Mammas och pappas säng

Ligger i mammas och pappas säng just nu. Inte för att jag såg något läskigt på TV och inte vågar sova i min egen säng utan för att jag har föräldrafritt! Jag vet inte om mamma och pappa vet om det men så fort de lämnar hemmet-- och reser till Torekov-- för ett par dagar sover jag i deras säng.
Vet inte om det beror på någon säkerhetsinflation eller att den helt enkelt är större och mjukare.

I kväll har det varit en lugn kväll. Skulle till Tivoli men min hals svek mig och nu ligger jag här-- tre timmar senare-- utan att kunna svälja.

Eller...

Jag kan svälja men väljer att inte göra det för det gör så förbannat ont. Så jävla ont gör det.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback