Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Dan' före dan'

Mina vänner, oh, mina vänner.

Det är mycket att göra dessa dagar men jag kan berätta kort att igår var jag på Swea, i tisdags var jag på Cantina och i måndags var jag på Wallmans. 
I natt var jag hemma 05.05 av någon anledning (Hej, mamma!) och var mäktigt trött när jag vaknade i morse. Mamma drog upp mig vid nio för att följa med till Systembolaget och köpa svalkande vätska för törstande gäster. Vi gick ut därifrån med en kundvagn. Kvar över tio på morgonen.

Nu ska jag sy upp min klänning, sy mina jeans, städa rummet, göra chokladpudding och köpa en osynlig BH.

PS. Det är sjukt vad rätt musik kan göra en så mycket piggare. Jag vaknade till liv precis. Nu kör vi!

(Har ingenting att göra med att sångaren är snygg och jag föreställer mig hur han sjunger för mig på en strandpicknick.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback