Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Bara ta det lugnt i solen!

Då var midsommar över och jisses vad trevligt det var. Vi var ett par härliga människor hemma hos Johan, i Viken. Grillade, spelade kubb, beer pong, vattenpipa och levande ljus ute på altanen. Precis så en midsommarafton ska vara!

Idag har jag aktiverat mig. Inte särskilt krävande grejer men jag har städat lägenheten!

(Mamma ringde mig i morse och förvarnade mig att pappa kommer hem i kväll.)

Stack hem till Ricke ett tag och satt ute på altanen och njöt av solljuset. Nu ska jag hem till Elin, möjligtvis en runda förbi Anton först.

Hej då!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback