Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Arbetsdag

Jobbar idag. Har inte mycket att göra.
Tydligen köper människor inte glass när det blåser, för blåser gör det.

Vad jag sysselsatt mig själv med idag-- än så länge--:
- Ätit mjukglass
- Ätit toast
- Tvingat mig själv tycka om kaffe. Gick inte bra.
- Läst tre kapitel av den sanslöst givande boken "Mary-Kate & Ashley - Födelsedagsfesten". (Ooooh, födelsedagsfesten! Crazy story.)
- Blivit trollbunden.

(I principen i alla fall. Snygg kille vill köpa glass. Snygg kille viftar med öfonfransarna och ber att få betala 24:- istället för 25:-. Rätt som det var står jag snopet kvar med 24:- i handen och får ta 1:- ur egen ficka till kassan.)

- Försökt få igång Radio Disney Online utan framgång.
- Nöjt mig med Radio Disney Top 30-lista och YouTube.
- Halkat och trillat. Framför kund.
- Gråtit. Framför kund.

(Tro inte att jag fick något slags nervsammanbrott av att behöva skopa hård glass utan jag satt och läste tidningen. Daniels tal.

Igår kallade jag alla mina gråtande medmänniskor (kvinnor) blödiga och instabila känslokottar. Idag satt jag och grät av prinsens fina ord. De blödiga och instabila känslokottar såg det live. Jag läste det på en pappersbit.)

Det var min dag än så länge... och än har jag tre timmar kvar att jobba!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback