Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

5-kamp i skolan

Idag är det fint väder i Helsingborg! För första gången i år (2/6-10) har jag visat mina ben genom att bära shorts. Första gången. Det är juni. 
Juni.
Skulle bara förtydliga det.

Har varit i skolan hela dagen och varit med om 5-kamp. Treorna mot lärarna. Treorna mot treorna. Alla mot alla.

(Förutom lärarna som höll ihop likt ett gäng nykläckta fågelungar.)

Jag har bränt mina axlar men bryr mig inte särskilt mycket, det är sol! Sommaren kanske börjar komma nu, lagom till studenten och allt.

(Som för övrigt är om nio dagar. Vårterminen, trean och gymnasietiden har gått läskigt fort.)

I kväll ska jag göra någonting, för det fungerar inte att vara inne en sådan här dag. Punkt.

Vinnarlaget! (Julia, jag, Alexandra, Marcus, Kim och Oskar)


Läraren Ulf utmanade mig i Boule och förlorade hårt. Resultatet blev en hånande Louise och en lärare i tårar.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback