Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Vad gör man inte för lite virtuell kärlek?

Tänka sig, jag har suttit vid datorn i en halvtimme och är nu inne på mitt tredje inlägg.

Det visar väl ganska precis hur jag har utvecklats i tonåren. Jag sitter på en bibliotek fyllt med häftiga böcker men just nu vill jag bara sitta och trycka på ett tangentbord.

(Har ingen dator i Torekov. Har väl abstinens.)

Min buss tillbaka till Torekov (från Båstad) går om 30 minuter. Funderar på vad jag ska göra under den tiden, för inte kan jag skriva ett fjärde blogginlägg.

Or can I...?

Tror jag åker tillbaka till Helsingborg ikväll eller imorgon.

("Efter alla dina inlägg om hur underbart Torekov är, hur mycket du saknar det och hur du känner dig hemma här??!", jag kan redan nu höra mammas respons på mitt eventuella beslut.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback