Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Summering av gårdagens festival

Goder morgon!
Vaknade precis med Julia bredvid mig. Hon missade bussen igår och efter en rad övertalning fick jag hem henne till min säng.

(Hade säkerligen kunnat gå långt inom övertalnings-våldtäckter.)

(Där skojade jag, faktiskt.)

Igår var riktigt trevligt! Var med Julia-- Kjellberg, inte Hård som ligger bredvid mig och ropar "Maggan"-- på Mogwai ett par timmar och möttes sen upp av Oskar och Hedvig. Vi satt och diskuterade vad som har hänt i våra liv då vi inte träffats på ungefär 7 månader - om inte mer.

(Helsingborg är en liten stad men är man lat som en sengångare gör det fasiken inte skillnad.)

Vi stack sedan ner till Hoffmaestro, jag och Julia-- Kjellberg, Hård kommer in senare i bilden-- och dansade, skrek och skrattade. Väldigt trevligt och ganska givande för mitt musikhuvud.

Senare efter att ha sprungit på en rad människor träffade jag Julia-- Hård, häng med nu-- utanför Tivoli och plötsligt hade jag betalat 50:- för att vara på andra sidan staketet.
Efter ungefär tio minuter inne på Tivoli...

(Suck...)

... ville Julia ha mat-- ja, fortfarande Hård-- och så blev det så. Julia missade sin buss/tåg hem och ville sitta på Knutpunkten till klockan sex på morgonen vilket inte jag tyckte hon skulle få för sig. Så jag tog hem henne. Hon var sur men verkar inte vara så sur längre. Så det är lugnt.

För övrigt kan jag säga att jag vaknade nu med blod i håret . Väldigt spännande.


(Men det är lugnt.)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback