Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Skulle förmedla tankar

De senaste dagarna har jag kommit på så många vettiga saker under bussresor, gångavstånd och strandslappning och varje gång har jag tänkt att det skulle vara perfekt att skriva om. Det skulle ge läsarna något att skratta åt samtidigt som de lär sig någonting.

('cause I'm all about the learning.)

Jag skulle skriva häftiga kommentarer och dra roliga paralleller på samma gång som jag skulle lagt in något raffig mellan-raderna-text som jag så fint kallar de.
Det skulle bli kanon.
Det skulle bli historia.

Men det får vänta, för nu är jag slut på idéer och ska skynda mig hem till Victor!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback