Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Klippning och toning!

Idag fick jag för mig att göra något av mitt slitna hår och det blev till slut inget annat val än att kapa 1 DM. När jag ändå var igång bestämde jag mig för att tona mitt huvudtäcke till en starkare brun. Mörkare, om man så vill.

(När jag säger "om man så vill" menar jag det precis så. Mamma kunde inte se någon skillnad, jag anser att hon inte vill.)

Så nu sitter jag här med min-- ganska så-- nya hår. Ser jag en sliten topp efter denna klippning är risken dessvärre ganska stor att jag kommer kapa av mitt huvud nästa gång. Jag är trött på slitna toppar men jag vägrar frisyr över axellängd. Det fungerar inte med mitt hår.

(Eller... visst fungerar det men det ser inte särskilt lyckat ut när mina lockar kommer fram och gör håret hälften så kort.)

(Eller så ser det bara ut som en boll. Inte lyckat.)



Skrivet av: rebecca

vad fin du är! kram! :)

2010-07-31, kl. 19:45:01
Hemsida: http://rebeccafornstedt.blogg.se/


Skrivet av: Anonym

wow....

2010-08-01, kl. 01:31:05





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback