Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

God morgon, älskling. Hur ser du ut?

Just nu är jag någorlunda frustrerad över att jag inte har tillgång till min egen dator och kan fixa färdigt min design. Nu vill jag skriva lite men känner att det inte kommer komma ut något vettigt.

Är som sagt-- på Facebook!-- i Torekov och hälsar på. Alice följde med mig upp igår, första gången hon var i huset här och det var godkänt.

På kvällen mötte vi upp några kompisar till mig och stack till Swenson's. Satt där hela kvällen och så småningom som sällskapet försvann efter hand bytte vi sällskap med trevliga människor, sådana människor som man inte känner men gör det väldigt enkelt för en att lära sig.

(Kan ha något med att göra att de var engelsktalande. När någon pratar engelska får jag en urge för att lära känna personen. Allt blir lite roligare då.)

(Jag vet...)

Alice åkte hem i morse och jag var alldeles för nergrävd i sängen för att orka följa henne till bussen, jag somnade om och vaknade nu. Stal min systers dator och så är allt kanon.

(Oh, vad Sofie ångrar att hon gav ut sitt lösenord.)

(Ha!)

Väntar bara på att mamma snart ska dyka upp med min medicin.

Idag väntar, antagligen, Hallands Väderö och bad!


Skrivet av: Erika

Sv: hej! först och främst, tack så mycket! blir så glad av era fina komplimanger och att ni visar eran uppskattning för mina bilder!

och nu svaret på din fråga - jag fotar med canon eos 400d. en mycket bra "första-kamera" som jag verkligen kan rekommendera!

2010-07-25, kl. 17:54:37
Hemsida: http://meheartit.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback