Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Frukost med Julia Hård

Detta skulle kunna skildra min och Julias relation på morgnarna. Jag är glad och pratar med mig själv medan Julia är trött, tittar på mig och säger "Maggan, vad gör du?!"

Idag var det för övrigt första gången jag åt riktig frukost på tre veckor. Tacka gudarna för att mamma är hemma!

Jag och Julia bestämde oss för att göra "Sten, sax, påse" för att komma fram till ett beslut över något jag inte längre kan komma på men vad jag vet är att jag antagligen vann med min eld som slår ut allt.

(Sen att Julia körde vattenballong och släckte mig totalt är inte något som behöver uppmärksammas.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback