Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Fika med Jennifer

Blev en fika med Jennifer idag nere på "Waynes/Nya Waynes/Grand/Nya Waynes med majs?!". Där satt vi och diskuterade om alla de där sakerna som världen antagligen hade klarat sig utan och inte bryr sig om men för oss är dagens stora nyheter. Skrattade åt främling som kramades och hur jag var helt ute och cyklade när jag uttalade Biskvi.

(Mest åt att främlingen inte trodde han var en främling.)

Jag lyckades även ta en bild där jag-- som vanligt-- liksom flyter iväg över bilden.

(Eller så kanske jag bara har ett extremt brett och runt huvud.)

Jennifer körde och var inte nöjd över hur hon idag var tvungen att parkera med en riktig lång bil istället för hennes lilla Skata.


Skrivet av: jennifer

asså HAHAHAHAHAHAH jag berättade om hur marcus kramadedig igår för marcus, fyfan vad vi skrattade! asså HAHAH din min "vem ÄR han?" HAHAHAHA loveyou

2010-07-31, kl. 12:49:41


Skrivet av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-31, kl. 14:40:46
Hemsida: http://moathemoses.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback