Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Arbetstid

... och så var man på jobbet och bloggar igen. Står nere på Gröningen och säljer glass till all-- nä, förlåt. Ingen köper glass idag.

(Kaffe slinker däremot ner väldigt naturligt.)

När jag är här inne ensam-- kunderna kommer aldrig in i kiosken, nämligen en lucka för dem-- gör jag allt jag kan för att hålla mig själv sysselsatt... och jag måste säga att jag alltid lyckas göra så något spännande händer.

Idag lyckades jag nämligen ta sönder glassfrysens lucka. Väldigt spännande - och lärorikt.

(Även om jag i stundens hetta inte lärde mig något mer än ett nytt svärord i mitt vokabulär.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback