Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Yes, I am Alive.

Jag lever! Jag andas, rör mig och äter inget godis förutom på lördagar. Jag har kommit på vad jag ska göra efter studenten och jag sparar pengar. Jag har fått en löneförhöjning och utskällning. Jag har fått två räkningar och vykort. Jag har umgåtts med kompisar och jag har varit sjuk. Jag har bestämt mig för lite andra saker men det är inget jag tänker ta upp här.
Jag lever.


Det jag egentligen tänkte säga är att jag håller på lite, fixar lite och bestämmer lite. Mest VART jag ska ha den här designen och när jag ska ta mig ork att fixa Sofies, Fridas och Saras designs. Jag vill göra något större och för det behöver jag fixa lite saker.
Vad hemlighetsfull jag är, inte sant? Ganska uppfriskande.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback