Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

"Where were you taking him?" "To the bus sation, Sir. I thought it was time for those guys to go home"

Sitter och ser på THE BLIND SIDE. Super-duper-fin film. En riktig sådan som man gråter till var femtonde minut, bara för att man är så glad. 

Är hemma i kväll då jag ska ut i morgon. Behöver sova. Har ätit godis men inte hela påsen. Jag åt för snabbt och nu har jag en illamående känsla i halsen vilket är irriterande för det innebär att jag inte kan äta upp påsen förrän nästa helg-- 


Skrivet av: viktor the king

väntar fortf. på du vet vad..

2010-01-23, kl. 13:28:32





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback