Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Utång!

Jag hade gärna-- helst-- velat lägga mig i en soffa och kurera mig med popcorn just nu men det går inte när ens far är hemma. Doglas behöver tydligen en LÅNG promenad. Minst en timme.
Han gav mig ett ultimatum idag:

Antingen går du ut med honom en timme nu, eller så gör du det vid fem-tiden.

Detta ultimatum ställde han TIO MINUTER EFTER ATT JAG HADE VAKNAT. Finns det någon annan lösning för mig då än att skjuta upp det? Tror inte det.
Så nu förbereder jag mig.
Mentalt. För jag ska ut i ett minusgradigt Helsingborg och strosa runt i en timme med en hund som älskar kyla. 
Dear God.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback