Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Träning

Okej, nu har skolan dragit igång. För mig är det samma sak som att året har dragit igång och det innebär FÖRBÄTTRING då förändring låter så nedvärderande mot de gamla vardagarna.

I morse gick jag upp en halvtimme tidigare för att träna nere i "gymmet" i källaren huset har införskaffat (tack vare mig). Jag flåsade som en idiot och kom på vilken oerhört dålig kondition jag har fått, jag sprang i 16 minuter sen blev jag överlycklig över att jag var "tvungen att gå upp för annars hade jag inte hunnit till skolan i tid". 
Drack en massa vatten och åt en duktig frukost.
Inget godis köptes i skolan. Inte ens en birkabulle med varm choklad. 
Sånt ska vara på lördagar och inget annat, förutom om det handlar om speciella tillfällen, så klart.


Så det ska jag fortsätta med. Jag undrar hur länge jag kommer fortsätta med det... men tanken är att om jag skriver upp det här kommer jag skämmas för mycket om jag bryter vad jag kommit överens med mig själv om - att jag helt enkelt kommer låta bli att bryta det. Det låter alldeles utmärkt bra.


Skrivet av: Anonym

GOOD GIRL!!!! Vi är nyttiga och duktiga tillsammans.

2010-01-12, kl. 12:51:21
Hemsida: http://lundbergsofie.blogg.se/


Skrivet av: Elin

You go girl!!

2010-01-15, kl. 23:21:47
Hemsida: http://metrobloggen.se/littlered





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback