Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Tonårsslyngel till hund

Sitter i köket och har inte riktigt koll på vart resten av min familj tagit vägen. Tyckte jag hörde pappa komma in genom dörren för några minuter sedan men han verkar inte ha förflyttat sig från hallen - om jag inte missat honom.
Mamma vet jag inte vart hon är, hon heller. Hon har liksom fattats den senaste halvtimmen.
Jag har i alla fall Doglas men det enda han har för sig de här dagarna är att:
  • sova
  • bete sig som en tonårsslyngel
Japp, min hund har kommit in i puberteten. Han testar gränserna, så att säga.
Han biter på allt han kommer åt: mattor, leksaker, skor (som i och för sig var Josefs blåa foppatofflar men de är så fula att de kan han gott göra).

Häromdagen när jag var ute med honom försökte han ta min plats som Alfa (genom att hoppa, dra i koppel, gå först, nafsa, etc.)! 
Det slutade med att jag bet honom i nacken (med handen, c'mon) och tryckte ner honom mot marken. Efter att han förstått att jag inte gick att rubba från min fina tron reste han sig upp, ruskade lite och började snällt gå efter mig. 

Han har börjat bita på väggarna här hemma, också.
Nej, allvarligt talat.
Bita. På. Väggarna.
-- mamma är glad.


Skrivet av: Peter

men hahahah sleepless (8)lalalala



okej den suger men vafan haha

2010-01-28, kl. 21:45:34
Hemsida: http://kjarsgard.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback