Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

The invention of lying

Sitter och kollar runt efter universitet i London.
Kurser jag vill ta, saker jag vill göra. 
Har hittat en skola som har både Grafisk Design OCH Skådespel. Kanon! The acting är också bara deltid vilket passar alldeles utmärkt. 
Nu ska jag bara tänka ur resten av fadderullan till det hela. 

Ska städa klart mitt rum nu. Skulle egentligen ha gjort det för fem timmar sedan men istället sitter jag här och lyssnar på S Club 7... och så har jag sett på The Invention of Lying
Riktigt kul film och jag går nu och har för mig att jag är den enda som kan ljuga. Det liksom bara slog om. Gud är inte Gud utan det är "the guy in the sky" som jag precis gått och berättat för alla.
-- lite tråkigt slut kanske men vad ska man göra åt saken?!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback