Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Tack, Fredrik!

Fredrik har kommit hem från St. Anton. Okej, så kul men vad som är SKITKUL är att han köpt hem MILCH-SCHNITTE till mig!

(Sofie, nu var det inte lika kul att åka till Skottland, va?!)

Vet ni inte vad Milch-Schnitte är för något kan jag berätta för er att det är typ anledningen till varför Gud skapade mjölken. 


Skrivet av: diddi

så örättvist !!! haha dem är så sjukt goda :(

2010-01-10, kl. 17:47:25
Hemsida: http://dianuski.devote.se


Skrivet av: sofielie luoulndbearg (favorit i repris)

SPARA TILL MIG UNGDJÄVUL!!!!

2010-01-10, kl. 21:21:19





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback