Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Söndag förmiddag

God morgon!
Är fortfarande ganska yrvaken men det beror bara på att jag inte har gjort något vettigt än så länge. Jag tänkte gå ut och gå men sen gick solen, typ, i moln och jag bestämde mig för att strunta i promenaden. Jag tänkte också sticka ner och träna men skyllde på att jag har träningsvärk i axelpariet. 
... och nu gör jag ingenting.
Väntar på att min syster och hennes pojkvän har kokat upp ägg till mig. 

Igår var roligt och roligaste var nog att Sarah gick runt med en strumpa i byxorna, i knävecket för att vara exakt. Hon hade haft bråttom när hon klätt på sig att hon inte märkt en stor böld på baksidan. 

Idag har mamma skrivit upp ett mentalt schema för mig: STÄDA. Jag ska tydligen dammsuga, damma, tvätta golvet, ta ut mattan, ta in mattan och dylikt. Kommer bli en alldeles utomordentligt lång dag.

... och så vill jag tacka Viktor för sina hjälpande hand ett par veckor tillbaka...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback