Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Lördag

Sitter här nu, alldeles nyvaken. 
Egentligen hade jag velat sova (middag alltså) längre men pappa slängde mig ur hans säng. Jag är så utslagen och jag vet inte varför. Inte direkt i alla fall... kan ha något att göra med att jag har tränade klockan tio i morse för att sedan var ute på promenad i två timmar. 
Kan ha något med det att göra.

I kväll ska jag bege mig till Karros 18-årsfest vilket ska bli kul men jag kan inte få tag på Mathilda. Börjar bli lite orolig över att hon har hamnat i någon traffikolycka. Eller glömt mobilen hos Theo. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback