Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Lilltån mår inte bra

Det gick inte så bra att ta sig ner för stegen i morse. Kom tre steg sen trampade jag på lilltån och föll.
Japp. Jag föll ner för min stege-- alltså min säng. Har inte trillat ner från sängen på länge-- och föll 1 meter ner på golvet.
Jag behöver en ny, bättre stege också men till saken:

Jag tror jag har stukat min lilltå. IT. HURTS.
Gör ont ner över halva foten och jag kan inte riktigt gå på den så den måste vara stukad, samtidigt som jag inte har den blekaste aning om vad jag kan ha gjort inatt för jag hade i alla fall inte ont när jag somnade.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback