Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Let's steam it up

Jag kanske inte har varit och tränat men jag har tränat min hund. Det är alltid något för det krävs en väldans massa mental träning för att orka med en hund som hellre äter musslor än godis
Han har ändå lärt sig lite saker och ting; nu är det till exempel lätt som en plätt att kalla in honom med en vissling när han är ute och ränner utan koppel. 

Det har kommit till en ISBANA nere på Gröningen här i Helsingborg. Det är kanske inte så mycket för världen då de i princip ställt sig och sprutat vatten över gräset, tillräckligt mycket för att det ska bli en liten sjö som sedan frusit till is och voila! ... en isbana. 
Tror jag ska ner och prova senare om min lillebror vill följa med. Ska jag trilla ska det se ut som att jag gör det för att roa en liten pojke och inte på grund av att jag och skridskor inte riktigt går ihop.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback