Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Kvällssnack

Sitter hemma hos Emelie och Elin. Äter nötter.
Om en stund ska de se på PARADISE HOTEL (tar jag för givet) och jag kan fortfarande inte riktigt förså varför. Jag sitter mellan dem och de diskuterar och diskuterar över hur FAN hon kunde göra så och varför i HELVETE han hade sex med henne.
Oh, underhållningen för undomar idag - sex.


Skrivet av: Elin

Men lilla vän! Sex är grejen.

2010-01-27, kl. 12:12:50
Hemsida: http://metrobloggen.se/littlered





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback