Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

"jag har inte gjort något!"

Pappa kom in och väckte mig vid åtta idag. 
Oavsiktligt, självklart.
PAPPA: LOUISE! ... har du koll på tvätten nu?
JAG: MHM, VA?! ... mhm... ska ta det när jag går upp.
PAPPA: Okej, bra! Nu går jag.

Den frågeställningen har samma effekt på en sovandes person som frågan "SOVER DU?". Man vaknar upp som om en väckarklocka satts igång inne i huvudet. 
När pappa kom in och frågade mig vaknade jag och satte mig upp då jag trodde jag var i trubbel
Det brukar vara så när de väcker mig på morgonen. 
Då har jag gjort något som inte kan skrivas på en lapp och läggas i köket.
Vem kan somna om efter en panikattack åtta på morgonen!?

Så nu sitter jag här och ser på MTV. Det är det enda som visas som INTE går att köpa. 

God morgon!


Skrivet av: Sofia Vienna

svar: Ja, det är en gif bild. Alla bilder som rör sig är gif format (:

2010-01-04, kl. 12:31:15
Hemsida: http://sofiavienna.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback