Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Hannah Montanad

Mamma har varit och storhandlat. Till mig kom hon hem med en deodorant av märket HANNAH MONTANA/DISNEY. Hon tyckte jag behövde det. 
Antingen för att jag luktar illa eller för att jag behövde bli på bättre humör.

Jag skriver religionstentan nu och kom precis på att den ska vara inlämnad på TISDAG istället för i morgon som jag trodde. Så sanslöst underbart! Jag slutar halv ett i morgon vilket innebär att jag har fram till typ 18.00 på mig att skriva klart religionen innan jag ska plugga det sista till historiaprovet. 
Sen på tisdag kommer jag ha tid att plugga till svenskaprovet samtidigt som jag kan köra fram lathunden för projektarbetet. 
Tack, Zeus. 
Tack.
 

Jag berättade för Julia om min nya deodorant  och hon skrattade bara åt mig. Sen kom hon på att det borde vara av glädje och avundsjuka.


Skrivet av: anna

hej, nu har jag kört igång en frågestund på min blogg. titta in och ställ en fråga :) http://www.annaapyttipanna.blogg.se

2010-01-10, kl. 23:28:16
Hemsida: http://annaapyttipanna.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback