Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

GOTT NYTT ÅR!

ÅRET ÄR 2010 OCH DET BETYDER NYA MÖJLIGHETER!

Igår var det riktigt trevligt, började hemma hos Natti med middag innan vi tog oss hem till Benka för att fira tolvslaget. Det blev riktigt bra, alla stod i trädgården med kramar och pussar!

Jag har inte riktigt kommit på ännu vad mina guide lines ska bli i år men det kommer bli bra... det är jag helt övertygad om.

Jag fick inte fira nyår med alla som betyder mest, långt ifrån faktiskt... och jag får nog låta Julia få rätt i det hon säger till mig åtminstone en gång i veckan: 

Jag måste lära mig att ta emot mina samtal. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback