Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Godisgömma

Nu sitter jag och tvingar i mig godis. 
Jag har ätit den senaste halvtimmen och är verkligen inte särskilt supderduper sugen längre men ändå hamnar de jävlarna i munnen på mig. Om och om igen. 
Och igen.

Jag tar en bit, känner att det borde vara den sista men sen vill jag komma åt smaken igen. Jag borde köpa godisspray istället för jag ger fan i om jag tuggar på det särskilt mycket då jag bara är ute efter smaken av det. Om jag hade fått det som jag vill hade jag faktiskt aldrig mer behövt äta godis.
Det fastnar i tänderna och sitter kvar alldeles för länge.

Jag har en godispåse bredvid mig vid datorn men när jag kom hem med den kände jag att jag tvungen att spara till i morgon då jag ska plugga DJÄVULSKT mycket-- så jag la det i min iPhone-kartong. 
Nu står den gömd i bokhyllan och jag ska glömma bort den.
Bästa hade varit om jag inte kommit på att den finns där förrän nästa lördag.


PS. Mamma, låt det vara.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback