Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

God natt, vänner



Såg att bilden som skulle representera UP blev på tok för stor men det är inte riktigt något jag orkar ta tag i nu.
För det är sent.

Det är tur för mig att jag har tagit bort-- eller bara smart-- TIDEN då inläggen skrivs för om inte hade jag hamnat i en massa problem varje morgon. Tänk om mamma sett att jag uppdaterar bloggen nu. 01.32.
Eller att hon igår förstått att hennes dotter sitter uppe och pratar till klockan 04.16. Som igår. Det hade inte gått för sig, för mina föräldrar vill "inte att jag sover bort dagen" så det är upp vid 12.00 som gäller.
... och de undrar varför jag sover borta...

MEN NU!... nu ska jag sova. Har legat och larvat mig alldeles för länge. Sett både UP och HARRY POTTER: THE HALF BLOOD PRINCE.

Så värt det.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback