Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

God morgon, darlings

Igår var en riktig toppenkväll måste jag säga. Var på Tapaz, Stinsen och Shakespeare med Julia innan vi drog vidare till The Tivoli. Massa människor.
Massa sköna människor.

(Om man bortser från slisken som bara får sig ett nyp genom att nypa flickor i rumpan.)

Sofie kom och väckte mig precis. Det är bara jag hemma nu ALLTSÅ måste jag vara vaken för att se så att Doglas inte biter på någonting... sanningen är att jag är vaken och uppe men har egentligen inte någon koll på vart han befinner sig i lägenheten. Antagligen köket.
Så nu sitter jag här, i Alices vita, stickade tröja och väntar på att jag ska göra frukost till mig.
Idag ska jag ner i stan med Emelie och Elin för att sen bege mig till BÅSTAD och Alexs 18-årsfest. Även om jag just nu bara känner för att gräva ner mitt huvud under marken.

(Inte bokstavligt talat förstås för jag vet inte hur jag hade genomfört det.)

(Och jag sitter och lyssnar på JUSTIN TIMBERLAKE - LIKE I LOVE YOU. Bara det är värt att nämnas.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback