Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Glee

GLEE. Jag började se en ny serie igår.
Glee.
Jag var skeptisk men i och med att en klasskompis (tack: Louise) tjatat på mig att jag borde se det sen i OKTOBER tänkte jag give it a shot.

HOOKED.

Det är egentligen ganska pinsamt vad snabbt jag fastnade men Glee har vad jag gillar:
  • high school
  • problem
  • musikal
En väldig massa musikal.
Jag har suttit hela dagen nu och sett fram till avsnitt tretton... bara för att förstå att det inte kommit ut fler avsnitt!
Detta hände precis.
Jag har lite abstinens, känner jag.
Lite pinsamt.
Men vad gör det egentligen..?

Vill du se Glee, gå in HÄR!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback