Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Doo-daa/Mmm-bop

"Jag blir arg varje gång ni sjunger fel. M-M-M-B-O-P. Så lär er förfan, annars sluta sjung. Det gör ont i mig."

Julia skrev så i sin blogg och jag känner mig träffad i och med samma dag som inlägget skrevs satt vi och diskuterade. Eller, Julia diskuterade det.
Jag satt för mig själv och nynnade lite på MMM-Bop och Julia blev sur. Inte för att hon tycker att hon har ensamrätt på låten utan för att jag inte NYNNADE RÄTT-- Jag nynnar lite mer av "Doo-daa. Dubidubi-doo-daa" och det är tydligen SÅ inte okej. Själv tycker jag det låter mycket bättre med "Doo-daa".





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback