Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Doglas, Poco, Benji, Hay-yo, Novel

När vi fick reda på att vi skulle köpa en hund började vi fundera över påhittiga namn, fina namn. Anslagstavlan blev samlingsplatsen för intresserade och vi har inte riktigt kunnat göra oss av med alla namn ännu. 
Faktum är att vi har lagt till några i efterhand

( pappa har i alla fall som kan tycka att det finns något bättre out there än Doglas--

typ som Novel. Pappa tyckte det var så klyftigt för Novel är tydligen samma sak som orden "no avel". Anledningen till att det är så genialt är för att Doglas egentligen är en avelshund men på grund av att ena testikeln inte fallit ner-- fråga mig inte-- får han inte avla)... 

Själv har jag inte kontribuerat med något namn utan med teckingar. En för varje gång jag ser att han växer. 
Hade jag tänkt.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback