Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Dagens träning

Dagens träning:
Morgon (Tjugo över sex i morse...)--
  • Springa 20 minuter
  • 3x20 sit ups
  • 2x15 armhävningar
  • 40 utfall
Kväll--
  • Dansa 30 minuter
  • Springa 10 minuter
  • Cykla (döda mig, aldrig igen) 10 minuter
  • 5x20 sit ups
  • 4x15 armhävningar

Snart kommer jag nog bli till en riktig tränings junkie. Det var inte meningen att jag skulle träna TVÅ gånger idag men jag hade inget annat att göra. Förutom att plugga. Och se på TV. Och Facebook:a.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback