Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Borttappat album

FÄRGSKALA.
 Här är en bild från nyår hemma hos Natti-- från ett album som jag för övrigt inte kommer åt på Facebook-- och jag försöker komma fram till vilken färgton min hud har. 
Är den blek?
Röd?
Gul?

Jag ser att den är blek men sen tappar jag det... det är något som inte riktigt stämmer. 
Kanske beror det på Dannes röda kinder. 
Kontraster, ni vet.
Ser ni? Jag är inne i albumet-- Gud vet hur jag kom in där-- men det finns inga länkar för att gå vidare. Hon taggade mig och jag finns där MEN INTE ALBUMET. Tänkte bara ni skulle veta...


Skrivet av: Daniel Pärmenäs

så söt du blev på bilden, ah wiiiiiiiieeee! Wie Wie Wie Wie. Sojtan, wojtan, lojtan, knojtan.

2010-01-05, kl. 23:50:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback