Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Balklänningar

Yeah, well... förutom att använda mig av PHOTOBOOTH idag har jag kollat balklänningar.

(och varit ute med Doglas i -10° men det är inte så nödvändigt för er att veta.)

Jag tror jag har hittat mina balklänningar.
Om ni märkte att jag la det i plural beror det på att jag har INGEN ANING OM VILKEN JAG SKA HA! Det är inte kul att fundera ut det här, alldeles för mycket som ska tänkas på.
  • kommer mina bröst se snygga ut?
  • kommer mina bröst se stora/små ut?
  • kommer jag se tjock/smal ut?
  • vad ska jag ha för skor till klänningen?
  • vad ska jag ha för frisyr till klänningen?
  • vad ska jag ha för sminkning till klänningen?
  • vad ska jag ha för manikyr till klänningen?
  • och vad fan ska jag ha för väska till klänningen?
(jag känner inte för att gå runt med min skolväska som jag för nu när jag är ute på pAArtey.)

Så ni killar som klagar över att ni måste hyra/köpa frack, kostym etc.
Klaga. Inte.





Skrivet av: Kungen

Får jag chans på dig?

ja [] nej [] kanske []

2010-02-01, kl. 10:52:50


Skrivet av: Kungen

Får jag chans på dig?

ja [] nej [] kanske []

2010-02-01, kl. 10:53:13





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback