Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Uppdatering av design-- tryck F5 om inget syns

Det är inte riktigt klart här ännu men på god väg. 
Egentligen skulle jag använda kvällen till att göra min systers bloggdesign men jag fastnade fr min egen. Det är väl typ lag på det... att man ska alltid sätta sig själv först.

(Eller så har jag bara fått för mig att det gäller i sammanhang och inte bara på flygplan med maskarna-som-trillar-ner-från-taket.)

I morgon ska jag i alla fall ta tag i den, det kan jag lova. Ja, efter jag har gjort klart DET HÄR. 

(Pekar maniskt runt omkring mig. Jag står liksom I bloggen... er... ja.)

Annars så händer det inte så mycket med mitt liv just nu. Man går in på Facebook lite då och då, kollar vilka människor som har gått med i vilka grupper.

(Till exempel "Vi är riktiga helsingborgare". Har jag tillåtelse att vara med där? Bassem hade nekat mig direkt. De flesta hade nog nekat mig för att jag pratar annorlunda. Ytliga djävlar.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback