Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Supergulligt par

Sitter och ser på One Tree Hill. Det är väl egentligen det här som lov handlar om? Slösa bort sina dagar framför en TV-skärm med lite för mycket rostmackor. 

(Om man inte är i Italien och åker skidor, det vill säga.)

Min syster kom nyss hem med nötter till mig. 

(Inte riktigt till mig. Hon råkade lämna påsen bredvid mig så tekniskt sätt tillhör de fortfarande henne. Jag bara smakar...)

Har försökt få tag på Madde hela dagen men jag kan inte riktigt få grepp om henne. Det är väl inte så konstigt egentligen, om Adam fortfarande är kvar i Helsingborg innebär det att det inte riktigt är någon idé att tillfråga henne om något mer än vad klockan är. De två hamnar i någon sorts gullig bubbla som varar dygnet runt. Supergulligt.

(Inte så värst supergulligt för utomstående faktiskt.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback