Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Stor hund!

Gör inte så mycket för världen just nu. Jag förtjänar en dag framför TVn, jag var faktiskt uppe och tränade i morse. Nådigt trött nu så jag låter mig själva vara. Ser på FRESH PRINCE OF BEL AIR och kom fram till att Will Smith är en av dem som bara blir snyggare med åren (läs: George Clooney).

Umgås med Doglas lite. Valpen börjar växa upp nu även om han har ett halvår till innan han är fullvuxen.
Själv hoppas jag på att han blir dubbelt så stor som han är nu.
Stora hundar är riktiga hundar.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback