Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Stadsbiblioteket

Det blev inget Göteborg för mig idag. Efter min frustration med kundtjänst igår ville jag inte ge dem fördelen och köpa en biljett idag. 

(Ville inte heller riskera ett inställt tåg.)

Sitter just nu på biblioteket med Madde. Det är trevligt och man känner sig ambitiös men jag måste erkänna att man pluggar bara i perioder på trettio minuter innan man "bara ska kolla om något hänt på Facebook". Något positivt med hela vistelsen på biblioteket är att det finns många snygga killar här i tjugoårsåldern som pluggar till tentan gissar jag. Att de faktiskt sitter på stadsbiblioteket och pluggar gör dem bara ännu snyggare.

(Det är något speciellt med en kille som inte våldför sig på svenska språket.)

I kväll ska jag och Madde se PERCY JACKSON - THE LIGHTNING THIEF. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback