Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Sonny with a chance

Jag har faktiskt-- liksom allvarligt talat-- ont i kinderna så mycket jag har skrattat den senaste timmen. 

(Eller skrattat så mycket jag kan skratta när resten av familjen sover. Mer av ett "hehe", frustande flämtningar.)

Har sett första säsongen av SONNY WITH A CHANCE igen. Var länge sedan jag såg det och jag har ju trots allt lov och kan vara uppe precis hur länge jag vill i kväll! Serien är från Disney Channel så som alla andra serier jag följer. 

(Anledningen: de levererar humor på min nivå.)

Nu ska jag dock sova och inte vakna förrän jag vill i morgon. För jag har lov.
 



Skrivet av: Lelix

Min humornivå med! :D

2010-02-21, kl. 18:25:45
Hemsida: http://lellix.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback