Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Skönheten och Odjuret

Av någon irriterande anledning vaknade jag strax efter sju i morse och kunde inte somna om. Jag förstår VERKLIGEN inte varför då jag inte gick och la mig förrän ett i natt. Vem vaknar så tidigt då, liksom?
Gick upp och satte mig med Josef och pappa, kollade på Bolibompa. 

Nu sitter jag i soffan och ser på Skönheten och Odjuret. Finns i kanonkvalité på YouTube. Såg lite på Alice i Underlandet innan jag den tillhör inte någon av mina favoriter.

(Det enda jag upptäcker när jag ser den att man antagligen måste vara hög för att kunna relatera.) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback