Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Saker ni inte behöver veta

Hej!
Jag försöker komma på något att skriva, något riktigt fiffigt som kan få Er där hemma att skratta lite för er själva.

(Jag vet att ni gör det.)

Kommer dock inte fram till något intressant. Jag ser mig om i rummet:
  • Tavlorna... har ingen lust att berätta för er hur jag satte upp fem nya bilder i svarta ramar på väggen så att allt ser symmetriskt korrekt ut.
  • Stegen... har för tillfället ingen glöd till att berätta om hur pappa köpt en ny, fin stege till mig med ett räcke!
  • Kläderna... det är inte mycket för er att veta hur ungefär 30% av mina kläder ligger slängda på golvet/stegen/bänken i mitt rum. Jag känner mig elak för att jag säger det - jag vet hur jag blir när mamma säger det till mig.
  • Den stora röda kudden... ni kanske inte vill veta hur jag har en stor röd kudde på mitt rum. En kudde som jag bara går och väntar på ska användas av min hund. Jag förstår inte varför Doglas INTE vill ligga på den stora röda kudden. Det kanske inte heller är så mycket för er att veta hur jag ibland sätter mig på den själv bara för att den inte ska vara ensam.
  • Planschen med Taylor Lautner... jag vill inte alls berätta för er hur jag har en plansch (en liten. Typ A4.) på den snygga vargen från New Moon. Det är sådant som inte ska skrivas offentligt.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback