Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Prinsessan & grodan

Ska strax ner till The Tivoli. Det är Popkorn ikväll och ADDATUNE spelar.

Dagens skolgång har inte krävt-- förutom till Bassems projekt-- så mycket energi. Vi bokade arenan (mini-bio) igår och idag blev det film. Jag, Julia, Kim, Tobbe och Elin satt och kollade på PRINSESSAN & GRODAN. 
De andra skrattade, jag sjöng med till låtarna. Har nog sett den för många gånger nu.
Eller så beror det på att jag har hela soundtracket på min iPhone.
Vet inte.


Skrivet av: fucking viktor

jaha, så jag kollade inte på film då. Ok då vet jag det, hejdå. tack för allt, illuminati tar dig. /*\

2010-02-17, kl. 21:06:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback