Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

På kanten

Sitter och väntar på att Jennifer ska hämta upp mig i sin fina, röda bil. Vi ska på möte med HIF och prata om någonting som jag inte tror någon av oss har koll på. Förhoppningsvis bara information om den kommande säsongen eller något dylikt.


I går var jag hemma hos Elin. Vi såg på Sex and the City i ungefär fyra till fem timmar innan vi såg på THE HOLIDAY. Dessvärre somnade jag under filmen vilket var-- och är-- ganska oacceptabelt för Elin. Hon förstod inte hur man kunde somna ifrån Jude Law.

(Sanningen är att jag såg honom under ett par härliga timmar med mina ögon slutna.)

(Ni vet... jag drömde om honom.)

(Kom på att jag kanske borde gå och sminka mig nu om jag vill behålla jobbet.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback